7 Temmuz 2011 Perşembe

KIRILGAN KIZIMA (EBRU E.'YE)

Şşşşş...!Sil bakayım o gözyaşlarını.Ağlamak yok sevgili dostum!Tamam var;ama sen ağlama... 
Mezun olmuş olabiliriz,okul bitmiş olabilir tamam! Ama bu bizim arkadaşlığımızın,dostluğumuzun,birlikte ağlayıp-güleceğimiz dakikaların bittiği,biteceği anlamına gelmez sevgili dostum.Bu şehirden (İstanbul'dan) gidiyor olman,dostluğumuzdan da gitmen demek değil di mi?? Duyamadım!!??Bağır biraz bağır!Heh şöyle:'DEĞİL' tabii ki. 
Bu cümleyi sık sık tekrarlamanı istiyorum sevgili dostum: ''BEN YALNIZCA BU ŞEHİRDEN GİDİYORUM,DOSTUMDAN HİÇBİR YERE GİTMİYORUM VE YİNE BEN YALNIZCA ŞEHİR DEĞİŞTİRİYORUM,DOSTUM AYNI KALACAK.'' 
Evet sevgili dostum.Şu an ben de,bizim yollarımızın kesiştiği o şehirde;-İstanbul'da- değilim.Kilometrelerce uzakta bir şehirde İzmir'deyim.Ve bak gördün mü:Nerede olursam olayım:seni anabilir,sana yazabilir,seni düşünebilir,seninle dertleştiğimiz dakikaları anımsayabilirim.Yani neymiş??Mekan neresi olursa olsun,bedenem burda yoksun belki;ama maneviyatın hep bende.Sen hep bendesin;başımı bir yere vurmayıp,kafama bir saksı düşmeyip,hafızamı yitirmediği m sürece. :))) 'GEBER PİSLİK!' dediğini duyar gibiyim sevgili dostum. :DDD 
İstediğin kadar söyle,umrumda değil;ki zaten ben de sana uyuz oluyorum sevgili dostum!Boğazlamak istiyorum seni!Lanet şey!Asıl sen GEBER! :DDD 
Önemlisin benim için sevgili dostum.İçimde kadife,narin ve kırılgan bir çiçeksin;dört mevsim açan,her dem taze. 
Babasının hep kıskandığı kızı,benim kırılgan kızımsın. 
Unutma sevgili dostum:Herkesin bir yıldızı vardır derler gökyüzünde.Bu yüzden arasıra gökyüzüne bakmayı ihmal etme.Parlayıp,oradan sana göz kırpıyor olacağım sevgili dostum. 
SENİ ÇOK SEVİYORUM. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder