27 Temmuz 2011 Çarşamba

KAYBOLUŞUM

   Senden sonra yeniden doğmaya çalıştım,doğdum.Doğduktan sonra yaşamk için nefes almak gerekiyordu,unutmuştum,öğrendim.Yaşamak sırf nefes almak şimdi bana.
        Yemek yemeye ve hatta kimisinin tadını sevip,tekrar tekrar istemeye başladım.Senden sonra zayıflamıştım bir hayli;kilo da aldım.Hatta ve hatta 'Yeter artık,yeme!Duba gibi olacaksın.' deyişlerine de maruz kaldım.Yağmurdan sonra toprak kokusu duyulduğunu,çiçek adlarını,hangi rengin ne anlama geldiğini şans çarklarında,kuşları seslerinden tanımayı,saksıları sulamayı,saksıları sulamak yazdığıma göre;mecaz-ı mürsel yapmayı,komşuya tuz istemeye gidip bir kahvesini içmeden dönmemeyi,mutfak alışverişine çıkıp her kadın gibi kendime de giyecek birkaç parça birşey almayı ihmal etmemeyi,sokaktaki kedileri sevip başlarını  okşamayı,kavga sesleri duyunca kulak kabartmayı,kısacası normal yaşamaya çalışmayı yeniden öğrendim.
        Yaşıyorum evet ve yaşamak bir trake hareketi demek sözlüğümde.Salt böyle.
        Demem o ki sevgili ben,sen gittikten sonra tüm ezberlerimi unuttum;adım dahil!Sahi ey sevgili,benim adım neydi?

Damla G.
26-27/07/2011 salı-çarşamba 22:46/21:00+-
Dalyan-Çeşme-İzmir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder